• وبلاگ : .: هواداران دو آتيشه ي استقلال :.
  • يادداشت : خبرهايي از نقل و انتقالات استقلال
  • نظرات : 10 خصوصي ، 26 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    واسه بنر که خوب بود
    هر کاري دوست داري بکن


    با سلام

    در رزنامه دنياي اقتصاد در مورخ 13/3/1391 مي خوانيم (اگر درست باشد قلعه نوعي براي استقلال سم است بايد با چشم هاي تحليل کننده مسايل را دنبال کرد ) :

    مدير روستا پيش‌بيني کرده بود بائو به استقلال برود!
    شبهه‌هاي يک انتقال

    ميثم بائو به عنوان اولين بازيكن مدنظر اميرقلعه‌نويي روز پنج‌شنبه به اين تيم پيوست.
    پيوستن ناگهاني وي به تيم استقلال، بيش از پيش به حرف‌هاي اصغر مديرروستا رنگ حقيقت داد. به گزارش تابناک، چند ماه پيش و در بحبوحه مسابقات ليگ برتر، علي اصغر مدير روستا سرمربي برکنار شده شهرداري تبريز مدعي شد که ميثم بائو (بازيکن شهرداري) با سه کارته کردن عمدي، خود را از ديدار بعدي تيمش با تراکتورسازي تبريز که هدايت آن را امير قلعه‌نويي بر عهده داشت محروم کرده است! مدير روستا همچنين مدعي شده بود که ميثم بائو فصل آينده به تيم امير قلعه نويي خواهد پيوست!


    حرف‌هاي مدير روستا آن زمان سروصداي زيادي به پا کرد و تا چند روز محافل ورزشي در مورد مصاحبه وي تحليل و بررسي مي کردند، اما پس از چند روز حرف‌هاي وي به فراموشي سپرده شد و اوضاع به روال عادي برگشت.
    اما پنج‌شنبه گذشته خبري منتشر شد که پيوستن ناگهاني ميثم بائو به تيم استقلال تهران را تاييد کرد، شايد اگر قلعه نويي سرمربي استقلال نبود، اين انتقال سروصداي زيادي را به پا نمي‌کرد، اما وقتي ياد صحبت‌هاي علي اصغر مديرروستا مي‌افتيم، بيشتر کنجکاو مي‌شويم که آيا صحبت‌هاي وي حقيقت داشته است يا خير.
    البته وقتي به تاريخ ليگ برتر نگاهي بيندازيم مي‌بينيم اين بار اول نيست که حرف و حديث‌هاي زيادي پشت سربازيکن تازه منتقل شده به تيم قلعه‌نوعي شنيده مي‌شود. مرور اجمالي اين انتقال‌ها شايد نکات جالبي را به همراه داشته باشد:
    1_ فصل 84-83: هفته آخر ليگ؛ استقلال تهران - شموشک نوشهر (سرمربي استقلال امير قلعه نويي بود)
    بازيکني به اسم رامين محرم نژاد، که در تيم شموشک بازي مي‌کرد به صورت کاملا مبتديانه و مشکوک توپ را لو مي‌دهد و همان توپ توسط رضا عنايتي تبديل به گل برتري استقلال مي‌شود. محرم نژاد بعد از آن به استقلال تهران منتقل شد، اما در طول فصل حتي يك دقيقه هم بازي نکرد!
    2_ فصل 84-83: فينال جام حذفي ؛استقلال تهران- پگاه گيلان (سرمربي استقلال امير قلعه نويي بود)
    در ديدار رفت که در گيلان برگزار شد، تيم پگاه موفق شد با نتيجه 1 بر صفر استقلال را شکست دهد. اما در بازي برگشت، تيم استقلال موفق شد 3 بر صفر پگاه گيلان را شکست داده و قهرمان جام حذفي شود. استقلال در حالي برنده اين بازي شد که ابراهيم تقي پور، مدافع پگاه گيلان، در اين بازي بسيار ضعيف کار کرد و به نوعي روي هر 3 گلي که تيمش دريافت کرد نقش داشت. تقي پور فصل 85-84 در تيم استقلال بازي کرد!
    3_ فصل 88-87: پرسپوليس - پگاه گيلان
    ابراهيم توره، بازيکن آن سال پرسپوليس که به نوعي مهره کليدي تيمش بود، زماني که داور بازي را متوقف کرد، بي جهت به توپ ضربه زد و با دريافت کارت زرد، از حضور در دربي محروم شد.مربي آن سال استقلال امير قلعه نويي بود که سال بعدش سرمربي سپاهان اصفهان شد و ابراهيم توره را به آن تيم برد!
    4_ فصل 91-90:شهرداري تبريز- سپاهان
    علي اصغر مديرروستا، سرمربي برکنار شده شهرداري تبريز، چند هفته پس از برکناري، طي يک مصاحبه جنجالي گفت ميثم بائو، مهاجم تيمش، با دريافت کارت زرد عمدي در بازي سپاهان، کاري کرده است که در مقابل تيم سرمربي سابقش بازي نکند. مديرروستا اين نکته را هم گفت که بائو فصل آينده به تيمي خواهد رفت که قلعه نويي هدايت آن را بر عهده خواهد داشت! حرف‌هاي مدير روستا وقتي به حقيقت تبديل شد که امير قلعه نويي سرمربي استقلال شد و ميثم بائو را به عنوان اولين خريد به تيم دوم پايتخت برد.

    پاسخ

    !
    راستي يادم رفت پيش زمينه هم سفيد ولي نه خيلي ساده با ارم استقلال

    ببخشيد خيلي زحمت دادم
    واسه بنر هم
    اين سه تارو بزار
    http://worldevent.blogfa.com/post/187

    http://www.nasimonline.ir/Images/News/Larg_Pic/15-8-1389/IMAGE634246441226354571.jpg

    http://up.vatandownload.com/images/nkorvt3ar1bst59f1rc.jpg




    بالاخره ما که نفهميديم
    واسه عکس بالاي قالب هم
    http://worldevent.blogfa.com/post/187اين عکس فرهاد هم کنارش بزاhttp://www.nasimonline.ir/Images/News/Larg_Pic/15-8-1389/IMAGE634246441226354571.jpg
    راستي کي اين لوگو رو برات درست کرده؟براي وبم يکي ميخوام.
    لوگو رو عوض کنم؟اون يکيو بذارم؟آخه اون درازه خوب وانميسته فکر کنم.نه؟!
    سه تا عکسه هرکدوم بهتر بود بزار
    فرهاد مجيدي
    هستي
    آپي
    بي زحمت ميتوني قالبمو درست کني
    سلام آپم
    آپم
    Mnam nafahmidam eshteb neveshti!in jalebtareh!
       1   2      >